شعرهای کوتاه و زیبا

شعرهای کوتاه و زیبا

 

من از عهد آدم تو را دوست دارم

 

از آغاز عالم تو را دوست دارم

 

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

 

سرودیم نم نم: تو را دوست دارم

 

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی!

 

**************************************************************

 

نه تو می مانی و نه اندوه

 

و نه هیچیک از مردم این آبادی…

 

به حباب نگران لب یک رود قسم،

 

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

 

غصه هم می گذرد،

 

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند…

 

لحظه ها عریانند.

 

به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز…

 

****************************************************************

 

دست عشق از دامن دل دور باد!

 

می‌توان آیا به دل دستور داد؟

 

می‌توان آیا به دریا حکم کرد

 

که دلت را یادی از ساحل مباد؟

 

موج را آیا توان فرمود: ایست!

 

باد را فرمود: باید ایستاد؟

 

آنکه دستور زبان عشق را

 

بی‌گزاره در نهاد ما نهاد

 

خوب می‌دانست تیغ تیز را

 

در کف مستی نمی‌بایست داد



نظرات شما عزیزان:

amirhosein
ساعت12:32---13 شهريور 1393
salam webet alieh

mc k beman sar zadi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:, ساعت 16:23 توسط hossein |